«ΕΠΙΑΣΑ ΤΗΝ ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ » – «Ι HOLD MY FAIRY» – ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑΣ – γράφτηκε 29-10-2014 ( περιλαμβάνεται στο πρώτο μου Εργο «ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ .θα έρθεις να το πάρεις ? >>

«ΕΠΙΑΣΑ ΤΗ ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ !»

Ενα βράδυ ,πού καθόμουν στο μπαλκόνι μου – βράδυ Σεπτεμβρίου , 12 Σεπτεμβρίου 2014 , κατά τις 11.30 – ένα «Φωτεινό» βράδυ ,με πολλά Αστέρια ,και «Ολόγιωμο» Φεγγάρι , Μεγάλο , Ομορφο και Φωτεινό μαζί !

Παρέα , με το «τίποτα» και «με το καθόλου» συντροφιά , με μόνη λιγοστή Παρέα , 1 ποτήρι -μισοάδειο κρασί , και 2 τσιγάρα .

«Ξαφνικά» εκεί στη μέση ή στην Ακρη του Ουρανού -αλλά και τού «Πουθενά» – στο Κέντρο 1 Πολύβουης Πόλης » !

«Ξαφνικά» την ώρα πού καθόμουν και Ρέμβαζα , είδα ξάφνου από τον Ουρανό , να Πέφτει Ολοζώντανη , 1 Νεράιδα , «Μιά Ομορφη και Ζωντανή Νεράιδα» ! ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΗ !

Φορούσε , Ενα Διάφανο , «Σιέλ» , Πανέμορφο Φόρεμα ! Είχε μακριά ,μαύρα μαλλιά ,όμορφα -εκφραστικά μάτια ! Μαγικά και Εξωτικά μαζί !

ΤΗΝ ΩΡΑ Πού με κρότο έπεφτε – την Πρόλαβα ! Ευτυχώς , τελευταία στιγμή ,Οντως , ΑΛΛΑ Την Πρόλαβα !
«Ανοιξα τα Χέρια μου -και την Καρδιά μου , Μαζί , και την Επιασα !

ΑΛΛΑΦΙΑΣΜΕΝΗ – Αλλά και τόσο Ανάλαφρη , η Νεράιδα -πού μόλις είχε στην Αγκάλια μου πέσει ! Βαριαμάσανε , αλλαφιασμένη , γιά ώρα ! ΑΛΛΑ , Αλλο τόσο Αλλαφιασμένος ,όμως και εγώ ! Από την Εκπληξη , αλλά και από την Προσμονή μαζί !!
ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ?!
Ηταν Πανέμορφη , αέρινη , αερική και Εξωτική μαζί !

Το μόνο πού μετά από ώρα κατάφερα να την Ρωτήσω -μόλις από την Εκπληξη ,άρχισα να «ανα-νύπτω» , ήταν
-«Είσαι πολύ Ομορφη , ειλικρινά , πολύ Ομορφη και Μαγική Μαζί !»
-«Τι ακριβώς είσαι εσύ ?
-«Πώς Επεσες» ? και
«Τι σε έριξε στην «αγκαλιά» μου ? ( ούτε κινητό ζήτησα ο Χαζός , ούτε mail ,ούτε τίποτα , 1η φορά «την έπεφτα» σε Νεράιδα -τουλάχιστον κανονική- και είχα Αιφνιδιαστεί -δέν ήξερα πώς να αντιδράσω – δέν «είχα» την Τεχνογνωσία
-«Εξωτικό είσαι ? την ρώτησα -Πολύ Ομορφη γιά Ξωτικό – «Πώς είναι το Ονομα σου ?

-«Περίπου» μου είπε Χαμογελόντας !

-«Είμαι η Νεράιδα ! Η Νεράιδα -πού μόνο – <> ΗΡΘΑ . Σε ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΗΡΘΑ («αυτό θα πεί «άμεση Παράδοση» είπα από μέσα μου -και «πού ήσουν καμάρι μου ,τόσα χρόνια -μήπως «άργησες» λίγο ? – χωρίς το θάρρος να βρώ να της το πώ» )

ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ -ΘΑΡΡΕΙΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ –

-«Περίμενα απλά να «με καλέσεις» ! ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙΣ . ΚΑΙ ΗΡΘΑ . ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ »

Και ξαφνικά «μού Ξαναχαμογέλασε» ! και φάνηκαν τόσο πανέμορφα τα Χείλια της . τα μά-γουλα της πού λακάκια σχηματίζανε .

Φωτίστηκαν και Λάμπριζαν τα Υπέροχα Μαύρα της Μαλλιά ! Και ανέμιζαν , «Μαγικά» θαρρείς στη Νύχτα μέσα !!

«Και πώς ΣΕ ΛΕΝΕ ?»

«ΜΕΛΙΑΝΝΑ» Είναι το Ονομα μου Θανάση ! Από το Μέλι και το Αννα . ( Αυτό είναι Ονομα ,γιά Original Nεράιδα σκέφτηκα . Γιά κανονική μού δείχνει – αν και δεν είχα δεί άλλη ως τώρα )

-«Εχει ώρα πού έπεφτες» ? την ρώτησα
-Εχει ώρα ,μού Απάντησε ! Ακριβώς 25 Χρόνια
-αλλά κανένας μέχρι τώρα «δέν με είδε» και «δέν με έποιασε» ! παρά Μονάχα Εσύ !
Μονάχα εσύ Θάνο μου – χωρίς καν το Ονομα μου να της πώ !
-«Εγώ σε είχα Μεγαλύτερη Ανάγκη από τούς «άλλους» ! Γιαυτό σε Είδα ,και Γιαυτό σε Επιασα ! Αυτή είναι η «ΕΞΗΓΗΣΗ» Μελιάννα μου >>
Εγώ σε Χρειαζόμουν και σε Χρειάζομαι

ΚΑΙ Επειδή μετά από 45 Ολόκληρα -καί γεμάτα Χρόνια – γιά 1η φορά στη Ζωή μου -και μάλλον και η Τελευταία Θαρρώ -εκτός μεγάλου απροόπτου ,είχα κι εγώ στην αγκαλιά μου μιά Κανονική -Original- Νεράιδα -μετά από άλλες «περίπου Νεράιδες» πού είχα , Επικράτησε ξαφνικά ,μεταξύ μας , Μιά Αμηχανία -Μιά «Γεμάτη Σιωπή» . Εξερεύνησης θαρρείς – Μιάς Α-μοιβαίας πρώτης – διερευνητικής Εξερεύνησης τού «άλλου» , τού «άλλου» και τού άγνωστου μαζί !! την είχα «τρυφερά» στην αγκαλιά μου την κοίταζα , με «κοίταζε» , με θαυμασμό και με Χαμόγελο !πρώτη φορά ,στά τόσα χρόνια , είχα στην αγκαλιά μου , μιά «νεράιδα» ,πού μόλις από τον «Ουρανό» -σαν δώρο μου έπεσε ! – Ηταν τόσο «Αέρινη» , τόσο Ελαφριά-σάν Πούπουλο , τόσο «αερική» αλλά και τόσο «γήινη» , αλλά και εξωτικά όμορφη μαζί ! και Χαμογελούσε ! την είχα επί Ωρα στην αγκαλιά μου , την κοιτούσα , με κοιτούσε μές τα μάτια θαρρείς -μές στο μυαλό μου , στις σκέψεις μου – και μού Χαμογελούσε

Και ξαφνικά , μετά από Ωρα «γλυκιάς Ηρεμίας» Ενας Πανικός με Τάραξε !

-Και τώρα τι κάνω με <> ,σκέφτηκα ?
Ζητάω ,τηλέφωο , διεύθυνση , mail , ! Πώς «Φλερτάρουν» μιά Νεράιδα ?
Πώς της ζητάνε , να βγείτε , γιά 1ο ραντεβού ? Ειλικρινά ,δέν το χω ξανακάνει ! Οχι με Νεράιδα τουλάχιστον ! Να την ρωτήσω αν της αρέσει ο Ρέμος ( πού είναι και «Ηρακλάκι») ,μήπως ο Παντελίδης , η Μποφίλιου ίσως ?
να την ρωτήσω αν θέλει να πάμε σινεμά , σε Κλάμπ ( θα χορεύει και «αέρινα» )
να την ρωτήσω , αν θέλει να πάμε γιά φαγητό -Κινέζικο – αν και δέν την «κόβω» , να πο-λυτρώει , έτσι αδύνατη πού είναι !

Και τι όμορφα , και γλυκά , σχεδόν Ερωτικά , αλλά και με Τρυφερότητα μαζί -με κοιτά μ’αυτά τα Τεράστια πανέμορφα μαύρα μάτια της , σχεδόν με θαυμασμό και λαγνεία -και κάτι «σάν να περιμένει» ? Μιά Πρόταση , Μιά Ερώτηση , Η Ισως και Μιά Απάντηση ,θαρρείς .

-Τίποτε ,από αυτά δέν θέλω , δέν τα Χρειάζομαι Θάνο ! Αυτά τα έχω ! Εγώ μόνο ένα «Θέλω»-Εσένα . Γιά ένα πράγμα «ήρθα» και μιά είναι η Ιερή Αποστολή μου ! Εσύ

Και ξαφνικά ,όντως ταράχτηκα , κάτι σάν «συγκρυο» διαπέρασε ξάφνου την «Σπονδυλική μου Στήλη» και το «Είναι μου»

-«Αποστολή» είπε ? Μα «ποιός» την «Εστειλε» ?

-Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΘΑΝΟ . Ο Κύρης μου -Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ – αλλά καί «κύριος σου» ΘΑΝΟ !
-Σε «είδε» ένα βράδυ , πρίν καιρό , έτσι καθισμένο «σε απόγνωση » «άδειο θαρρείς» από ενέργεια και «νέα Ονειρα» !
-Καθισμένο θαρρείς , με «ένα άδειο μυαλό »
-με «άδεια μάτια»
-με μια «καρδιά άδεια θαρρείς από Καινούρια Ονειρα» ΘΑΝΟ
-με μιά «άδεια» από συναισθήματα ψυχή , την «άδεια σου Ψυχή είδε Θάνο μου »

ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ <<δέν το βλέπεις Μελιάννα ! δέν το "βλέπεις πλέον καθαρά" είναι "έτοιμος" -σε "ψάχνει" Μελιάννα
-σε αναζητά "με Αγωνία"
-Κουράστηκε και "απέκαμε" Θαρρείς
-και είναι πιά και "έμπειρος και έτοιμος"
-Ετοιμος Γιά Σένα και γιά την Αγάπη σου !

-Και με "Εστειλε" σε ΣΕΝΑ ! Με μόνη και Μοναδική μου Αποστολή Εσένα ,Θάνο μου !
Μελιάννα , ο άνθρωπος αυτός , σε Χρειάζεται , σε "περιμένει" . Μόνο εσένα περιμένει ! Μόνο εσένα Προσμονεί και Λαχταρά ! Σε θέλει ,σε χρειάζεται ,και θέλει κοντά του να πάς ! Αν πρέπει να πάς , αν όντως και εσύ "βλέπεις ήδη μέσα του"- και θέλεις κοντά του να πάς , και να "ταξιδέψεις" με το Ονειρο του ,ή "εσύ θελήσεις να ταξιδεψει παρέα και μέσα στο δικό σου Ονειρο γιά πάντα" πρέπει να πάς κοντά του και να πάς Τώρα ! Να Τρέξεις κο-ντά του , γιατί τώρα είναι "η κατάλληλη Ωρα" ! Τώρα , μετά από τόσσων Χρόνων Δοκομασίες και Εμπειρίες , και "Μάχες" Προσωπικές , αλλά και με Εχθρούς και Εσωτερικούς αλλά και Εξωτερικούς , Τώρα είναι ή "έστω δείχνει Πιά να είναι Ετοιμος" . Δεν θα Υπάρξει μετά !

-Ναι , Μπαμπά ! Τον Είδα , τον Βλέπω , καιρό τώρα τον Παρακολουθώ , και μ'αρέσει , μέ Ελκει η <> , και το <> ! Ο Τρόπος η καθαρότητα της Σκέψης ,της Λογικής και της Κρίσης του >> !

-Μ’αρέσει , θέλω και θα πάω ! Και ξέρω ότι πρέπει ΤΩΡΑ Να πάω , και θα το κάνω !
-ΚΑΙ ΗΡΘΑ ,Θάνο μου !
-ΗΡΘΑ , γιατί σε «Παρακολουθούσα»
-Κοιτούσα με Προσοχή τις Κινήσεις σου
-Την συνεχή και Αλματώδη Βελτίωση σου
-ΗΡΘΑ Γιατί «Ησουν Πλέον Αρκετά Ετοιμος»
-Ησουν Καθαρός
-Ησουν Ετοιμοποόλεμος ,και Ετοιμος γιά να «Πολεμήσεις γιά το ΟΝΕΙΡΟ Σου ΚΑΙ Γιά Μένα , γιά Μάς !

-ΗΡΘΑ , Γιατί Παρακολουθούσα ,από καιρό , << Το Ονειρο σου ! Το Παρακολουθούσα και μου άρεσε Βαθιά !
-Το ήθελα , ήθελα να το "νοιώσω" και να το <> , μαζί να τό «βιώσουμε» ή «απτην Αρχή να το Ξαναχτίσουμε»
-ΗΡΘΑ Γιατί μού Αρεσες
-ΗΡΘΑ Γιατί ΣΕ ΘΕΛΩ
-ΗΡΘΑ Γιατααί μόνο Εσύ μού Αρέσεις
-ΗΡΘΑ Μόνο γιά Σένα , γιατί με Χρειάζεσαι , -Και το Βλέπω – ήρθα γιά να ΣΕ Προστατέψω
-Να Προστατέψω , Να Πολεμήσω γιά την Αγάπη μας , και γιά ΕΜΑΣ , αν Χρειαστεί
-ΗΡΘΑ Γιά να Γίνουμε ΕΝΑ

ΗΡΘΑ , Γιατί είμαι το άλλο σου Μισό ,Πού «Τόσα Χρόνια Εψαχνες» -και Αρχισες να Πιστεύ-εις πιά πώς Δεν Υπήρχε ! Υπήρχε ΘΑΝΟ Μου , αλλά <> . Εψαχνες Οριζόντια -ενώ Επρεπε <> ! αντί να ΨΑΧΝΕΙΣ – ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ – ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΟΥ – . Να έχεις ΗΔΗ , Απευθυνθεί πάνω Σου – ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΠΑΤΕ-ΡΑ ΣΟΥ – ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ – ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ – ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΙΟ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΜΑΣ – ΤΟ <> Θάνο μου !

-Αργησες ,αλλά εν τέλει έψαξες σωστά ! Γιαυτό και Δικαιώνεσαι – με Εμένα – ΤΗΝ ΝΕΡΑΙΔΑ ΣΟΥ ΘΑΝΟ ΜΟΥ – Την Μελιάννα σου !
-<> .Εγώ όμως , σε αντίθεση με σένα , ΄δεν Εψαχνα -σταμάτησα ,από καιρό να Ψάχνω -ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΒΛΕΠΑ – Ηξερα Οτι ΥΠΗΡΧΕΣ – Οτι <> , Οι Δρόμοι μας και τα Ονειρα μας θα Γίνουν ΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ! ΜΑΖΙ ! ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ !
-ΠΟΤΕ θα με καλέσεις
-ΠΩΣ Θα με Καλέσεις
-ΠΟΤΕ Θα είσαι «έτοιμος και Ικανός» Να με Καλέσεις
-ΝΑ Με Καλέσεις ΣΩΣΤΑ και ΜΟΝΟ Εμένα
-ΝΑ Καταλάβω Οτι «Οντως Με Χρειάζεσαι» , και Με Χρειάζεσαι Πολύ
-Να Καταλάβω ,πώς δέν μπορείς άλλο να Ζείς Χωρίς Εμένα
-ΠΩΣ Κουράστηκες πιά άλλο να ΜΕ Περιμένεις
-ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ , ΣΕ ΕΙΔΑ , ΣΕ ΗΘΕΛΑ , ΣΕ ΑΓΑΠΩ , ΚΑΙ ΗΡΘΑ . ΗΡΘΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ !

-«Και πόσο θα κάτσεις ΜΕΛΙΑΝΝΑ ?

-«Θα κάτσω ΜΟΝΟ Γιά «ΟΣΟ» Με Χρειάζεσαι , ΚΑΙ ΓΙΑ «ΟΣΟ» Με Αγαπάς !

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

2 thoughts on “«ΕΠΙΑΣΑ ΤΗΝ ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ » – «Ι HOLD MY FAIRY» – ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑΣ – γράφτηκε 29-10-2014 ( περιλαμβάνεται στο πρώτο μου Εργο «ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ .θα έρθεις να το πάρεις ? >>

  1. Αυτογνωσία, πίστη, αγάπη, αρετές που μας ενδυναμώνουν και μας τρέφουν για την εσωτερική μας ολοκλήρωση και αναζήτηση. Και το ταξίδι συνεχίζεται για όσο…ποτέ δε πρέπει να φοβόμαστε την ωρίμανση, δεν υπάρχει πιο όμορφη διαδικασία.

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

