«ΙΕΡΗ ΓΗ» -HOLY LAND – ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑΣ

Θέλεις να «Πάς» Στήν Ιερή Γή .

Στα Μέρη Πού Εζησε ,Περπάτησε καί Δίδαξε ο Διδάσκαλος .

Να Ζήσεις , Να Βιώσεις 1 Από τα Θαύματα Του .

Να «Ακούσεις» Τίς Σκέψεις , Τούς Προβληματισμούς καί Τίς Διδαχές Του .

Να Βαπτιστείς Στα Νερά Πού Εκείνος Βαφτίστηκε .

Να Κουβαλίσεις Γιά Λίγο Τόν Σταυρό Του .

Να Γίνεις Λίγο Καλύτερος Και Ουσιαστικότερος Ανθρωπος .

Θέλεις να Επισκεφτείς Τα Ιερά Αυτά Μέρη !

Θέλεις καί Ελπίζεις Οτι Θα Πάς , Θα Επισκεφτείς Καί Θα Βιώσεις τήν Ιερή Γή !

6 thoughts on “«ΙΕΡΗ ΓΗ» -HOLY LAND – ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑΣ

      1. Ναί ,καί μείς τό Εχουμε στό Πρόγραμμα ,μέ τή Σύζυγο -αλλά επειδή Φέτος -άν κ Πάσχα 1 Μαίου θα είναι Μιά Χαρά – μάλλον θα έχουμε Μετακόμιση -γύρω στό Πάσχα -πιθανότερο τού Χρόνου να Πάμε . -Να Φανταστείς στό Αγιο Ορος πού πήγα -τό έλεγα επί 3-4 χρόνια -κάθε Σεπτέμβριο -αλλά τελικά αξιώθηκα . Επειδή Σου αρέσεουν -από ότι έχω καταλάβει τα Θρησκευτικά Θέματα -καί επειδή ο Σύζυγος Σου λέγεται Πέτρος ,απότι είδα – όταν έχεις χρόνο -άν θέλεις , α) δές στό http://www.gthanasis.wordpress.com 1 κείμενο μου με Τίτλο «Οι 2 Εμφανίσεις τού Πατρός Παισίου» β) επειδή τόν «Πρώτο Διδάσκαλο μου» τόν λέγαν Πέτρο , δές ένα κείμενο μου , με Τίτλο «Οι Δρυίδες Τού Δάσους καί η Νεράιδα Σάρα» ( ειλικρινά πιστεύω θα σού αρέσει ). καλό απόγευμα εύχομαι

        Αρέσει σε 1 άτομο

      2. Θανάση τώρα θα τα κοιτάξω με την ηρεμία μου, Τρέχουμε και μεις από το πρωί. Ο Πέτρος πήγε Αγιο Ορος τον Σεπτέμβρη και θα ξαναφύγει τον Μαη με τους Φιλους του Αγίου Όρους. Φοβερή εμπειρία μου λέει…

        Μου αρέσει!

      3. Καί γώ Σεπτέμβριο έχω πάει ! Είναι Οντως καλή Εποχή Τότε -καί η Φύση σε Νηνεμία . Στήν Μονή Κουτλουμουσίου είχα πάει ( ή κοινώς «Κουτλουμούσι» ! 3-4 Μίλια Απόσταση -από τήν Σκήτη / Αρχονταρίκι τού Γέροντος Πατρός ( «Παππούλη» ) καί Πλέον Οσιου Πατρός Παισίου . Βοήθεια μας καί Η Χάρη Του Μαζί Μας καί Δίπλα Μας

        Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

