«Μιλάω Με τον Εαυτό μου»-Θανασης Γκαγκας

Μιλάω με τον Εαυτό μου ,του Λέω πράγματα πολλά. Μιλάω με τον Εαυτό μου ,μ’αυτος Θυμάται τα παλιά!

Μιλάω με τον Εαυτό μου, του λέω πως να κινηθεί . Μιλάω με τον Εαυτό μου ,μα δεν μπορεί να κοιμηθεί!

Έχει στο μυαλό του Εσένα! Θυμάται μόνο το Άρωμα Σου και έχει απορροφηθεί!

Έχει στο μυαλό του Εσένα .Τα μάτια Σου και τα μαλλιά. Θέλει να ρθει ,να Σε Αγγίξει ,μα δεν ανοίγουν τα πανιά!

Μιλάω με τον Εαυτό μου ,του δείχνω Μια Διέξοδο ,μα το Μυαλό του είναι Σε Εσένα ,που Οδεύεις προς την Έξοδο!

One thought on “«Μιλάω Με τον Εαυτό μου»-Θανασης Γκαγκας

Σχολιάστε

